Pytania i odpowiedzi

I. Zamówienie

Jak zamówić?

Przez stronę www - wejdź na stronę produktu a następnie dodaj zamówienie do koszyka.

Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?

Nie musisz zakładać konta, aby dokonać zakupu. Wystarczy, że dodasz interesujące Cię produkty do koszyka a następnie wypełnisz pola Szybkie Zakupy

II. Moje konto

Dlaczego powinienem założyć konto? 

Mając konto w naszym sklepie możesz:

1. łatwo sprawdzić i edytować swoje dane i adresy dostaw.

2. sprawdzić aktualny status zamówienia.

3. śledzić historię swoich poprzednich zamówień.

4. otrzymywać rabaty i bonusy

W celu dokonania rejestracji kliknij Zarejestruj w prawym górnym rogu strony i uzupełnij puste pola.

Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co powinienem zrobić?

Jeżeli podczas logowania występuje komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail jest taki sam, który był podawany podczas rejestracji.

Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem występuje nadal sprawdź poprawność hasła. W celu odzyskania zapomnianego hasła, kliknij Zaloguj w prawym górnym rogu strony a następnie wypełnij pole Przypomnij hasło. Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość pozwalająca na zalogowanie się.

III. Wysyłka i dostawa

Koszty dostawy

Koszty przesyłki uzależnione są od wybranego sposobu dostawy.

Szczegółowych informacji na temat kosztów i form dostawy znajdziesz klikając w ten link.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Wynosi to od 3 do 9 dni. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.

Śledzenie przesyłek

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer  listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.

GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Warszawy, ale z zewnętrznego magazynu centralnego. W Warszawie mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru. 

IV. Metody płatności

Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz do wyboru kilka metod płatności:

1. tradycyjny przelew internetowy.

2. szybkie płatności Przelew24.

Szczegółowych informacji na temat m.in. metod płatności znajdziesz klikając w ten link.

V. Reklamacje i zwroty

Jak zwrócić towar?

Kupując w naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny do 14 dni.

Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:

ADA Aliaksandr Audziayuk

ul. Krokwi 32/5

03-114 Warszawa

Po sprawdzeniu towaru środki zostaną niezwłocznie zwrócone.

Czy muszę płacić za przesyłkę?

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.

Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy. 

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu. Jeśli Twój produkt ma wadę możesz skorzystać z prawa do reklamacji.

Szczegółowych informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz klikając w ten link.